Brand awareness die bruist van plezier
in samenwerking met Happiness Brussels

Carlsberg

Uitdaging

Een nieuw Carlsbergflesje? Dat vraagt om een nieuwe marketingcampagne. Happiness BXL werkte een supertof concept uit waarbij ze een reeks ‘Wist je dat’jes?’ over het bedrijf lanceerden. Wij zorgden met veel plezier voor de verdere uitvoering.

Aanpak

We huurden een gerobotiseerde slider die door twee mannen bediend werd zodat dezelfde beweging ook effectief hetzelfde was. Voorts zorgden we ook voor de modellen, de professionele belichting en de goeie sfeer! Onze in-house studio was perfect geschikt voor de opnames.

Uitwerking

Toffe, korte en krachtige video’s die de merkidentiteit van Carlsberg in de spotlight zetten. Een knap voorbeeld van hoe je niet hoeft te ‘verkopen’ om toch te groeien als merk. Wij vonden het alvast een topopdracht!

CREW

Regisseur
Arno Costima
DOP
Pieter Claessens
Fotograaf
Johan Van der Hasselt
Foto-assistent
Gill Vloeberghs
Grip
Eurogrip
Make Up
Sarah De Graef
BTS video
Simon De Graef
Talents
Belina Voerspoels/ Thomas Michiels/ Nele Verheyden