Brand awareness die bruist van plezier
in samenwerking met Happiness Brussels
in samenwerking met Happiness Brussels
Carlsberg
Uitdaging
Een nieuw Carlsbergflesje? Dat vraagt om een nieuwe marketingcampagne. Happiness BXL werkte een supertof concept uit waarbij ze een reeks ‘Wist je dat’jes?’ over het bedrijf lanceerden. Wij zorgden met veel plezier voor de verdere uitvoering.
Aanpak
We huurden een gerobotiseerde slider die door twee mannen bediend werd zodat dezelfde beweging ook effectief hetzelfde was. Voorts zorgden we ook voor de modellen, de professionele belichting en de goeie sfeer! Onze in-house studio was perfect geschikt voor de opnames.
Uitwerking
Toffe, korte en krachtige video’s die de merkidentiteit van Carlsberg in de spotlight zetten. Een knap voorbeeld van hoe je niet hoeft te ‘verkopen’ om toch te groeien als merk. Wij vonden het alvast een topopdracht!
RESULTAAT
CREW
- Regisseur
- Arno Costima
- DOP
- Pieter Claessens
- Fotograaf
- Johan Van der Hasselt
- Foto-assistent
- Gill Vloeberghs
- Grip
- Eurogrip
- Make Up
- Sarah De Graef
- BTS video
- Simon De Graef
- Talents
- Belina Voerspoels/ Thomas Michiels/ Nele Verheyden