Campagnefotografie en video in samenwerking met Ogilvy.social.lab

Zorgcentra na Seksueel Geweld

Uitdaging

Voor een delicaat onderwerp zoals seksueel geweld is een beeldtaal die ver afstaat van traditionele reclame essentieel. Eerlijkheid, authenticiteit en echtheid zijn van het grootste belang uit respect voor dit gevoelige thema. . In een campagne voor CPVS-centra is oprechtheid onontbeerlijk. Het doel is authenticiteit, vandaar dat we echte professionals uit de CPVS-centra willen fotograferen, geen acteurs.

Aanpak

Zwart-witfotografie biedt ons de mogelijkheid om terug te gaan naar de essentie en rauwe emoties over te brengen. Het is authentieker door een andere benadering, die dieper geworteld is in de realiteit. Bovendien onderscheidt zwart-wit zich van andere reclame-inhoud en wekt het een gevoel van geruststelling en echtheid op.

Uitwerking

Door echte professionals uit de CPVS-centra te fotograferen, versterken we het geloofwaardige en oprechte karakter van de campagne, terwijl we tegelijkertijd een onderscheidende en geruststellende sfeer creëren binnen het reclamelandschap.

CREW

Regisseur
Arno Costima
DOP
Laurens van Hove
Producer
Arno Costima
1st AC
Pieter Claessens
Gaffer
Patrick Haegeman
Klankman
Laurens Desmet
Productie assistent
Zoë De Leeuw
Make-up
Sarah De Graef
Styliste
Nele Van Den Broucke
Monteur
Jochen Fuchs
Fotograaf
Johan van der Hasselt