Gewoon goeie service, is dat passé? Campagne in samenwerking met Happiness Brussel.

DVV Verzekeringen

Uitdaging

In een wereld waar een goede service stilaan tot het verleden lijkt te behoren, maakt DVV er net hun topprioriteit van. Dat doen ze met de nieuwe reclamecampagne ‘Gewoon goeie service, is dat passé?’ Happiness werkte weer een topconcept uit en AIKON kon opnieuw de de uitvoering op zich nemen.

Aanpak

Eerste item op onze checklist was het vinden van een ideale locatie voor de fotoshoot. Die vonden we in Park Spoor Noord in Antwerpen: een omgeving met de perfecte look en feel. We fotografeerden échte klanten van DVV vanuit een lagere hoek zodat ze haast letterlijk op een voetstuk werden geplaatst. Van symboliek in fotografie gesproken! Voor de online video’s kozen we voor achter-de-schermen-shots om de menselijke en authentieke aanpak van DVV in de verf te zetten.

Uitwerking

Sterke en gestileerde foto’s die de klant centraal zetten in combinatie met natuurlijke videoportretten. Een combo die terecht de menselijke touch van de DVV service in de spotlight zet. Missie geslaagd!

CREW

Regisseur
Arno Costima
DOP
Laurens Van Hove
1st AC
Pieter Claessens
Fotograaf
Johan Van der Hasselt
BTS fotograaf
Sebastien Adriaensen
BTS videograaf
Simon De Graef
Gaffer
Dries De Paepe
Best boy
Gert-jan Coorevits
Productie-assistent
Johannes Goovaerts
Make-up
Sarah De Graef
Stylist
Nele Van De Broucke