Jims
Uitdaging
Reclamebureau Make stuurde ons een mailtje voor nieuwe campagnebeelden voor hun klant Jims. Ze hadden zelf al een duidelijke visie voor ogen voor de campagne. Wij trokken onze meest sportieve outfit aan en gingen verder aan de slag.
Aanpak
We kozen er samen met de klant voor om voor échte gezichten te gaan: fitnessinstructeurs die werken bij Jims, en ook echte leden. Zij weten als geen ander hoe ze Jims moeten vertegenwoordigen en stralen het meeste authenticiteit uit. Voor de foto’s hebben we voor een selfie gekozen, om de persoonlijke band tussen de instructeur en het lid te benadrukken. En dan mochten we nog even onze veters strikken, een nieuwe activiteit starten op ons sporthorloge, en go!
Uitwerking
Er werden extra veel calorieën verbrand die dag, tot we het perfecte shot hadden! Iedereen heeft minstens 5 Jimmies verdiend.
CREW
- Fotograaf
- Johan van der Hasselt
- Regisseur
- Arno Costima
- DOP
- Laurens van Hove
- 1st AC
- Pieter Claessens
- Klankman
- Laurens Desmet
- Make-up
- Michelle Braspennincx