Brand fotografie en video met een sportieve insteek. In opdracht van Happiness Brussels.

Tao Drinks

Bekende sporters poseren in hun Belgische outfit voor de camera
De keeper van de Red Lions springt vol euforie de lucht in

Uitdaging

TAO Drinks lanceerde in samenwerking met Happiness Brussels een campagne om haar nieuwe en natuurlijke drankjes te promoten. Dat werd gedaan door influencer marketing: sportieve influencers (de Proud Partners) die hun favoriete TAO drankje voorstellen. AIKON nam de fotografie en de videocrew voor haar rekening.

Belgische hockeyspeelster staat met haar hockeystick klaar en poseert voor Tao drinks

Aanpak

Drie hockeyspelers van het Belgische Nationale team werden verkozen als Proud Partners en vertellen in de campagnevideo’s over hun passie voor de sport. Als TAO ambassadeurs promoten Tom Boon, Vincent Vanasch en Ambre Ballenghien hun favoriete TAO drankje. We gingen voor oprechte en energieke beelden, volledig in lijn met de ambassadeurs en hun favoriete TAO flavour! 

Tom Boon van de Red Lions loopt met zijn hockeystick over het veld

Uitwerking

De look and feel van de beelden weerspiegelen de persoonlijkheid de topsporters en het merk TAO. Het materiaal werd ingezet de sociale media campagne van TAO drinks én de sporters zelf.

CREW

Fotograaf
Johan Van der Hasselt
Fotograaf-assistent
Gill Vloeberghs
BTS cameraman
Simon De Graef
Sound
Jeroen Dejonghe
Sporters
Tom Boon, Vincent Vanasch, Ambre Ballenghien
Make-up
Sarah De Graef